poliklinika-zdravlje-33

Kardiologija

Kardiološki pregled i EHO srca

Kao specijalista, kardiolog se bavi lečenjem bolesti srca i krvnih sudova, koje su najučestalije bolesti modernog doba. Kardiološki pregled je bezbolan i nije potrebna nikakva priprema.

Kardiološki pregled se savetuje osobama koje imaju simptome u vidu bola ili neprijatnosti u grudima, zamaranje, gušenje, suv kašalj, malaksalost, osećaj lupanja i preskakanja srca, vrtoglavice, gubitak svesti, jer su to najčešći simptomi srčanih bolesti.

Takodje kardiološki pregled  se radi u sklopu pripreme za operaciju.

Kardiološki pregled obuhvata detaljan razgovor sa kardiologom, a potom pregled u koji su uključeni, pored standardnog pregleda slušalicama i merenja pritiska, EKG, EHO srca (ultrazvučni pregled srca) sa doppler pregledom, analiziranje ranije dokumentacije, utvrđivanje potrebe za dodatnim dijagnostičkim procedurama, određivanje terapije i dogovor za dalje kontrole.

Za prvi kardiološki pregled poželjno je doneti sa sobom sledeće laboratorijske nalaze krvi: kompletna krvna slika, šećer u krvi, lipidni status, jetrene probe (ALT, AST, GGT), urea, kreatinin.

Takodje obavezno doneti prethodnu medicinsku dokumentaciju.

Zakažite pregled

Popunite ovu e-mail formu i zakažite svoj pregled kod izabranog doktora specijaliste. Molimo Vas da unesete ispravne kontakt podatke kako bi smo bili u mogućnosti da Vas kontaktiramo.

Zakaži

Glavni lekar i osnivač Poliklinike ``Zdravlje``

Jara

dr. Jaroslava Vinđiš

Radiolog specijalista

„Zdravlje“ je osnovano 1993 godine, prvo kao ordinacija na čelu sa prim. dr. Miroslavom Mihaljem i dr. Jaroslavom Vindiš, da bi vremenom preraslo u polikliniku. U početku je bila orijentisana na dve specijalnosti, radiologiju i hirurgiju-onkologiju.

Vaše Zdravlje je naša briga

Kasnije, sa ciljem što sveobuhvatnijeg pružanja usluga pacijentima, zapošljava veći broj saradnika specijalista, i to iz oblasti radiologije, kardiologije, ginekologije, pulmologije, gastroenterologije, neuropsihijatrije a u okviru zgrade se nalazi i laboratorija.

Od 2003 „Zdravlje“ se nalazi na novoj lokaciji u Bačkom Petrovcu, u ulici Jarmočna bb, prvo kao Specijalna hirurška bolnica a kasnije sa registruje kao poliklinika „Zdravlje“.

Poliklinika „Zdravlje“ 25 godina sa Vama.